FINLASH suomalainen ripsienpidennyksiin erikoistunut kosmetiikkayritys. Ihon- ja ripsienhoitotuotteemme kehitetään, valmistetaan ja pakataan Suomessa. Tuotteemme on oftalmologisesti testattu silmälääkäreiden alaisuudessa ja ne sopivat erinomaisesti silmänympärysiholle. Luonnonkosmetiikkasarjamme on vegaaninen ja eläinkokeeton.
Finlash syntyi ajatuksesta tehdä ensimmäinen kokonainen kosmetiikkasarja ripsienpidennyksien käyttäjille. Tuotteiden kehityksessä tärkeimmät kriteerit meille olivat kotimaisuus, turvallisuus, laatu, hellävaraisuus ja luonnonmukaisuus. Pakkausten ulkoasu on kauniin klassinen.
Kokemuksen perusteella on ollut hankala löytää kosmetiikkatuotteita, jotka sopivat ripsienpidennyksille eivätkä vaikuta ripsienpidennysten pysyvyyteen. Monet öljyjä sisältävät tuotteet heikentävät liimasidosta tai niissä käytetty ainesosa glyseriini saattaa ”liimata” ripsienpidennyskuituja yhteen. Meidän tuotteemme eivät sisällä öljyjä tai glyseriiniä.
Vaikuttavana aineena tuotteissa on käytetty betaiinia, joka on suomalaisesta sokerijuurikkaasta sokeriteollisuuden sivuvirtana valmistettava raaka-aine. Tuotteissamme betaiini toimii kosteuttavana, hoitavana, suojaavana sekä vahvistavana aineena. Betaiini lisää ripsiin kiiltoa.
Tuotteet eivät kirvele silmiä, joten ne sopivat myös herkästi vuotaville silmille. Tuotteillamme pidät ripsienpidennyksesi puhtaina ja kauniimpana pidempään!
jokaisella on oikeus kauniisiin ripsienpidennyksiin ja turvallisiin tuotteisiin. Sen takia suunnittelimme helposti saatavilla olevan silmille turvallisen tuotesarjan. Tuotteet saa verkkokaupastamme, valituista apteekeista ja kauneushoitoloista.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 01.01.21 alkaen.
SPAELITE OY
Capellan puistotie 15
00580 Helsinki
0408281202
elena@spaelite.fi
www.spaeliteshop.fi
3292220-2
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt SPAELITE OY yleiset ehdot.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Muiden tuotteiden kohdalla on 14 päivän palautusoikeus joka alkaa tuotteen vastaanottohetkestä'.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset, sekä palautuskulut yhteensä 13€.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.